好討厭懶叻, 懶可憐, 懶醒, 唔做野, 自私, 鍾意逞英雄的人。

但好可惜, 我讀的是這一科,
就正正是充滿著這樣的一堆人。

與其同呢D人一直累鬥累,
我決定以後咩都話唔知,
咩都話唔識, 安分做一個無知的女人仔。

原來小魔怪的金句: "唔知喎!"
係有咁好的效果。


你個白痴低能仔, 你鍾意點就點啦
我唔同你講我覺得自己點點點, 有咩咩咩, 或者指住你個鼻哥窿寸爆你,
但有一日, 我會令你知道,
你係幾無知幾低能, 幾白痴。




發洩完,開心晒!
加埋頭先睇完SA姨打嘉美, 心情極度舒暢!

我要做番開開心心, 充滿正能量的BABY~
YO~


努力我的FYP & RESERACH*****

arrow
arrow
    全站熱搜

    Boo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()